do you like my blog?

...

Elegant Rose - Working In Background



Sabtu, 12 November 2011

Cinta..

cinta ada pada semua orang..cinta amat membahagiakan..aku ketawa, aku gembira, aku bahagia kerana cintanya..tapi kini di saat ini aku kesepian tanpa cintanya lagi..menghilang tanpa kata-kata terakhir, menyepi tanpa ada tanda-tanda dia akan hadir semula..ke manakah dia? 



setiap hari tanpa jemu aku menghubunginya dengan sms, bila aku call dia tak pernah nak menjawab lagi dan kadang2 handphone dimatikan..kenapa? apa salah ku? persoalan ini menghantui diriku selama dia menyepikan diri..jika aku bersalah, maafkan aku..cinta yang kau lafazkan selama ini benar2 membahagiakan ku namun kini cinta itu juga membunuhku..namun aku masih lagi mengharapkan agar cinta itu kembali..

1 ulasan:

Unknown berkata...

lagu kangen band enak di dengarin..

cinta ada pada semua orang..cinta amat membahagiakan..aku ketawa, aku gembira, aku bahagia kerana cintanya..tapi kini di saat ini aku kesepian tanpa cintanya lagi..menghilang tanpa kata-kata terakhir, menyepi tanpa ada tanda-tanda dia akan hadir semula..ke manakah dia? 



setiap hari tanpa jemu aku menghubunginya dengan sms, bila aku call dia tak pernah nak menjawab lagi dan kadang2 handphone dimatikan..kenapa? apa salah ku? persoalan ini menghantui diriku selama dia menyepikan diri..jika aku bersalah, maafkan aku..cinta yang kau lafazkan selama ini benar2 membahagiakan ku namun kini cinta itu juga membunuhku..namun aku masih lagi mengharapkan agar cinta itu kembali..

1 comments:

Unknown berkata...

lagu kangen band enak di dengarin..

jomblogwalking