do you like my blog?

Follow by Email

...

Elegant Rose - Working In Background



Selasa, 31 Januari 2012

MESYUARAT...MESYUARAT...MESYUARAT!!!!

hai...hello...mabuhay...

baru skrg ada masa nak menjenguk blog yg seakan tidak dipedulikan lagi ni..
bukan tak peduli, bkn tak suka cuma SIBUK sangat2 skrg ni..

awal tahun dimulakan dgn mesyuarat...2 mesyuarat sehari..
seminggu 3 kali...
kerja klinikal?? jgn tanya..mmg terbengkalai sikit...tertinggal sikit sbb awal2 tahun ni jugak aku kena menghadiri temuduga dan terus cuti...ini di luar jangkaan..

balik dr cuti, mulakan terus kerja klinikal tp terganggu lagi dgn Toddlers Programme...argghhhh...melepak je lah..dan mesyuarat tak abis2 lagi..tiap minggu ada mesyuarat...hmmm...apa la kerja sbnr aku ni...?? 

bagaimana dgn kerja kamu??? dah selesai atau belum mula... 




Selasa, 3 Januari 2012

miracle of life...

Assalamualaikum dan salam sejahtera utk kamu semua..


update..update..update..

rasanya belum terlewat untuk ku mengucapkan selamat tahun baru pada semua teman ku...

lamanya aku menyepi...kerana aku cuti hampir sebulan dan sepanjang tempoh itu aku melupakan seketika dunia internet ni...utk clearkan kepala yg serabut..

banyak yang berlaku dalam tempoh itu..yang pahit, yang manis, yang kelat segalanya ada...namun segalanya dihadapi dengan redha dan wat bodo je..hehehe

nak kata aku happy, aku mmg happy kerana dia ada bersama ku...nak kata aku sedih, ada ketikanya aku sedih kerana masalah manusia di sekeliling ku..

namun begitu, di tahun baru ini aku akan mulakan hidupku dengan segala kekuatan yang diberikan olehNya..satu keputusan penting akan ku ambil dan ku harap keputusan ku betul...

Ya Allah, restuilah keputusan ku itu...



hai...hello...mabuhay...

baru skrg ada masa nak menjenguk blog yg seakan tidak dipedulikan lagi ni..
bukan tak peduli, bkn tak suka cuma SIBUK sangat2 skrg ni..

awal tahun dimulakan dgn mesyuarat...2 mesyuarat sehari..
seminggu 3 kali...
kerja klinikal?? jgn tanya..mmg terbengkalai sikit...tertinggal sikit sbb awal2 tahun ni jugak aku kena menghadiri temuduga dan terus cuti...ini di luar jangkaan..

balik dr cuti, mulakan terus kerja klinikal tp terganggu lagi dgn Toddlers Programme...argghhhh...melepak je lah..dan mesyuarat tak abis2 lagi..tiap minggu ada mesyuarat...hmmm...apa la kerja sbnr aku ni...?? 

bagaimana dgn kerja kamu??? dah selesai atau belum mula... 




Assalamualaikum dan salam sejahtera utk kamu semua..


update..update..update..

rasanya belum terlewat untuk ku mengucapkan selamat tahun baru pada semua teman ku...

lamanya aku menyepi...kerana aku cuti hampir sebulan dan sepanjang tempoh itu aku melupakan seketika dunia internet ni...utk clearkan kepala yg serabut..

banyak yang berlaku dalam tempoh itu..yang pahit, yang manis, yang kelat segalanya ada...namun segalanya dihadapi dengan redha dan wat bodo je..hehehe

nak kata aku happy, aku mmg happy kerana dia ada bersama ku...nak kata aku sedih, ada ketikanya aku sedih kerana masalah manusia di sekeliling ku..

namun begitu, di tahun baru ini aku akan mulakan hidupku dengan segala kekuatan yang diberikan olehNya..satu keputusan penting akan ku ambil dan ku harap keputusan ku betul...

Ya Allah, restuilah keputusan ku itu...



Terdapat ralat dalam alat ini

jomblogwalking