do you like my blog?

Follow by Email

...

Elegant Rose - Working In Background



Jumaat, 22 Jun 2012

kamu dan kepercayaanku...

kamu...
ingin benar nak beritau kamu...
betapa saya suka kamu...
betapa tebal rindu untuk kamu...
betapa berat beban perasaan yang dikumpul kerana kamu...


kamu...
ingin saya percaya setiap kata dan janji kamu...
tapi entah lah...
walau suka kamu kepercayaan tu sukar saya nak pertahankan...
susah jugak kalau suka tapi tak percaya...
cinta apa macam tu kan? macam air dengan minyak...
sampai sekarang saya susah nak percaya kamu sepenuhnya. 


kamu...
sayang kamu sepenuh hati...
walau saya kurang percaya kamu...
tapi kamu percayalah pada luahan hati saya...
ikhlas untuk kamu kini dan selamanya...


mengapa sukar untuk percaya kamu...??! tapi benar saya  sayang kamu sangat2... sekarang saya rindu kamu juga...




*tapi ada meyampah jugak sikit tengok perangai playboy awak>> gila!!

3 ulasan:

spy leman berkata...

Siapalah gerangannya `kamu' tu agaknya ye hmmm...nak tau jgk...

narlootv berkata...

Jadi yang pertama menyertai Narloo!!! JOM!!!! http://www.narloo.com

T-ara Arzeillia berkata...

'kamu' itu seorang teman rapat yang kini jauh di mata tp dekat dihati...insyaallah..

kamu...
ingin benar nak beritau kamu...
betapa saya suka kamu...
betapa tebal rindu untuk kamu...
betapa berat beban perasaan yang dikumpul kerana kamu...


kamu...
ingin saya percaya setiap kata dan janji kamu...
tapi entah lah...
walau suka kamu kepercayaan tu sukar saya nak pertahankan...
susah jugak kalau suka tapi tak percaya...
cinta apa macam tu kan? macam air dengan minyak...
sampai sekarang saya susah nak percaya kamu sepenuhnya. 


kamu...
sayang kamu sepenuh hati...
walau saya kurang percaya kamu...
tapi kamu percayalah pada luahan hati saya...
ikhlas untuk kamu kini dan selamanya...


mengapa sukar untuk percaya kamu...??! tapi benar saya  sayang kamu sangat2... sekarang saya rindu kamu juga...




*tapi ada meyampah jugak sikit tengok perangai playboy awak>> gila!!

3 comments:

spy leman berkata...

Siapalah gerangannya `kamu' tu agaknya ye hmmm...nak tau jgk...

narlootv berkata...

Jadi yang pertama menyertai Narloo!!! JOM!!!! http://www.narloo.com

T-ara Arzeillia berkata...

'kamu' itu seorang teman rapat yang kini jauh di mata tp dekat dihati...insyaallah..

Terdapat ralat dalam alat ini

jomblogwalking